Merhaba kizlar çok merak ettiğim bişey bu..
Ben 1 hafta sonra 9 ayıma gireceğim çok şükür bı sorunum yok hamilelik yönünden o yüzden merak ettiğim 9 ayı bitirene kadar doğum olmazmi sorunum olmadığı için yoksa 9 aya girince her an beklemelimiyim çok merak ettim .. maşallah çok şükür sorunum kanamam ve olmadığı için herkes 40 haftana kadar olmaz diyor ama belli olmaz diye düşünüyorum tecrübeleriniz nasıl dı ?