Oz-lem burda okuyorum bebeğe hiç bı zararı olmuyomus canım ve çoğu insanda ilaçsız atlatiyo zaten kendine iyi bak bol su sıvı sarımsak tüket meyve et suyu tavuk suyu çorba ve dinlen bol bol Allah’ın izniyle geçer kendini de sıkma yorma cok da araştırma bişe geçer inşallah