Boncukk-5 Kızlar internette gümüş kapaklar çok pahalı ebebek ürünü olan baby mon daha hesaplı geldi aranızda alan kullanan varmı ?
BebegimleYeniHayat_34 Boncukk-5 onunla ilgili bir bilgim yok ama ben Trendyol dan silverMom aldım 155 TL ye
nazeninhanim Boncukk-5 ben aldım 3 haftadır kullanıyorum, göğüs uçlarım sert ve kabuk bağlamıştı,şu an pamuk gibi günde 3,4 saat kullanıyorum. İnşallah emzirme döneminde de çok işimi görür ama şu an sırun yok
hhb53 nazeninhanim Ben önermiştim memnun kalmana çok sevindim canım ama 3 4 günde bir kaynar su yap içine karbonat dök soguyana kadar kapakları beklet ben öyle yapıyorum
addie487 Silikon kapak kullandım ben, oda aynı işlevi görüyor o kadar para vermenize gerek yok zaten kullanacağınız bir iki ay. mamajoo marka kullanmıştım