ikibebeliana Ttugbatrn doktorunuz kim şeker yüklemesini o mu önerdi 🙄 ben ilkinde yaptırmadım bunda da yaptırmayacam
SeldaSngl Farklı bir şehirdeyim ama sağlık ocağında yaptırdım eczaneden 7 lira gibi bi miktardı yanılmıyorsam gazoz gibi bir içeçek aldım ve hiç para vermeden yaptırdım. Sağlık ocağındaki ebeyle bir görüşün derim boşu boşuna para vermeyin hastaneye
Aryaliya SeldaSngl bunu her bilinçli sağlık ocağı yapmıyor benim aşı takibimi yapmayan bir sağlık ocağı şeker yüklemesi takibi kesinlikle yapmadı çok şanslısınız böyle bir imkanınız var 😊