alininannesii Dilek33 üslubunu pek beğenmedim, pat pat söylüyor, bebeğimin ensesi kalın çıktı onu söyledi tmm bu bir bulgu ve söyleyebilir ama direk beni genetik teste yönlendirdi falan sanki bebeğim engelliymiş gibi hani bu bir ihtimal falan deyip yumuşatabilirdi
alininannesii Dilek33 cenk hocaya gitsem daha doğru bir karar olacaktı, detaylıya gitmek benim tercihimdi kendi doktorum ekolden sibel hanım, herhangi patolojik birşey yoktu yani, cihan bey öyle soğuk patavatsızca söyleyince İstanbul’da bir perinatoloğa gittik
Dilek33 alininannesii kendi doktprum İstanbul İbrahim kalelioglu’nu tavsiye etti oraya gidemeyiz buralarda başka gidebileceğim var mı dediğimde cenk sayın önerdi bklm artk insallah iyi olur deger
alininannesii Dilek33 cenk hocayı herkes çok övüyor, kullandığı ultrason cihazı da teknolojik olarak iyi, bebeğiniz inşallah sağlıklıdır, güzel fotoğraflıyormuş bebişinizin yüzünü
Dilek33 alininannesii şuan da çok kararsz kaldım cenk hoca mı üniversite mi bilemedim. Cihan hoca iyi. Diyorlar da bilemedim ki
alininannesii Dilek33 gidin isterseniz herhangi bir kuşkunuz olursa cenk hocaya da gidersiniz, cihan hoca için özel muayene randevusu alıyorsunuz, 202tl mi ya da 212 tl miydi öyle bişey ama cenk hoca 450-550 tl belki daha fazla bilmiyorum onu
alininannesii Dilek33 ben fazla diye cihan a gittim sonra istanbulda 450tl verdik, maddi bir zorluğunuz yoksa bence cenk hocaya gidin derim, büyük ihtimalle cihan beyin hocası da odur, Cenk hoca hem profesör hem de yıllaron hocası