Kuzeyannesj Merhaba bebeğim 21+4 çok şükür amaki çok farklı zamanlarda hissediyorum belli bir zmni yok belirsiz normalmidir düzensiz olması
Sinemarslannnn Kuzeyannesj çok normal cnm merak etme 24 25 den sonra hatta ben yaşadım 28-29 arası bir sakinliyor sonra tekrar başlıyorlar
Nida_Y Kuzeyannesj benimde tam 21+4 bazen gün içinde hiç hissetmiyorum geceleri hiç durmuyor bazen ise tam tersi ama doktorum 28. Haftaya kadar düzgün hareketler beklememem gerektiğini söyledi ☺️