bernakoc06 Kızlarrrr 16+5 haftalk hamıleyım ama henuz cınsıyet ögrememedk gttfmde bebek ters dızlerınj kırmıs gostermıor dedı doktorr, erkekte kızda ne belıetıler olur ayırt edebılcemız sızce yaa cok merak edıyorumm. Benım gbı olanlar varmııııı 🥰🥰
Arzumm_35 bernakoc06 19 haftalıgım yarın 20 insallah yarin öğrenecem içim kız dıyor ruyamda da kız gördğm hayırlıssı
Serdem39 bernakoc06 bende 16 haftalıkken gittim benimkide ters dönmüştü göremedik 🙄🙄 3 haftasonra tekrar gel dedi bana umarım ozamana kadar belli olur ama galiba dayanamayıp bu hafta yine başka doktora gidebilirim 😁😁 umarım ozamn dönmüş olarak görebilir ve öğreniriz
61Aysen bernakoc06 Erkek bebek sagda durur derler bide bel ağrısı yapiyi sürekli .Kendini kiz bebekler göstermez denir ama gostermeyn erkeklrde vr
alemine Genelde göstermeyince kız diyorlar 😊 bizim ki 12. Haftada belli etti kendini doktorum Kıza benziyor dedi. Kızım olacak 👩👧
bernakoc06 Yaaa bende çok merak edıyorumm acaba kız cocugun belirtsı farklımıdır kıı, kac aylk senn şu ann bebişş
alemine bernakoc06 33+2 olduk. Genelde kız bebeklerde zorlanıldığı söylenir. İlk 3 ay hayattan kopmuştum mide bulantıları, kusma, tiksinti, iştahsızlık… kabus gibiydi. Şuan iyiyim şükür 😊
bernakoc06 Maşallahh benm hala öyle mide bulantm vs gecmedı ılac kullanıyorm ılaclarla yemek yıyebılıyorum ancak ama yaa herkez erkek olcak vs dıo kız dıyen kımse yok vallahii 🤣🤣şaştım kaldmm napsammm
alemine bernakoc06 Sakın çevrene kulak asma. Toplum, çevre baskısı insanın psikolojisini bozuyo. Banada hep erkek dediler kız istemedi kimse, eşimin anneannesi karnıma bakıp kızsa karnında kalsın bile dedi 😔 erkek diye odaklanma hayırlısını versin Allah bunu dile hep 😊
bernakoc06 Gercekten öylee insann sinirini bozyolar ben kız hıssedıyorm eşimde kız hissedio ınsalar böyle yapınca sınırm bozluyo acaba erkek olsa sevmıcem mı dıe düşünmeye bıle başldm bı ara evlat yanı sonucta her ikiside saglklı sıhhatlı olsunda erkek kız fatketmez tabıkı ama böle duydukca gerılıyorummm
alemine bernakoc06 o yüzden kimsenin söylediğini duyma benden sana tavsiye. Çok şükür Rabbim evlat vermiş bize, bide cinsiyet ayrımı yapmak mı asla. Sağlıklı güzel doğumlar nasip olsun inşallah hepimize 😊
bernakoc06 Arzumm_35 bende bekarkende kız görmüştümm hatt evlendm gene kız gördm rüyamda isimleru bıle vardı zeynep ravza kızım olursa eger bu ısımlerı koyarm dıom hattaa inşallah rabbm gönlünden geceni nasp etsn canmm
bernakoc06 Serdem39 vallaha bende eşimden önce ögrenıp ona süprız yapsam mı dıe dusunuyommm bilemedım kontrolumee daha 20 gun var yoksaa
Deniz-naz Valla bende rüyamda kaç defa kız gördüm çevremdeki insanların çoğu kız dedi sonuç erkek 🤩ama detaylida değişirmi bilmiyorum değişmezse 3.erkek