Kızlar merhaba 3 senenin sonunda tüp bebeğe karar verdik ilk denememiz taze transfer tek embriyo idi. Kimyasal gebelik olarak sonlandı. Adetten sonra histeroskopi oldum ve Rahim yapım t şeklindeimiş düzeltilmiş bir kaç bozuklukda düzeltilmiş. Şimdi adet olunca dondurulmuş embriyo transferi olacak ama ben tek mi yoksa çift mi embriyo konusunda çok kararsız kalıyorum. İkiz gebeliğin oluşturduğu riskleri düşünerek. Sizlerin de yorumunu merak ediyorum.