Rmeysa_1661 Anne11111 bir oğlumun ismi Ömer Yalçın babası koydu diğerini de Yiğithan koyacağım inşallah 🤗
Hanfebyrktr Kesin değil ama Oğuzhan düşünüyoruz bizde Eray Enes onur Melih ensar Tuna eren Ömer Yusuf Furkan isimleride güzel
Merveacar97 Anne11111 benim ilk oglum Miraç ikinciye eşim siraç istiyordu hıc ıcıme sinmedi bir türlü Yiğit Taha da karar kıldık 🙂