eddaaa Arkadaslar hamilelikte balik yagi kullanan varmi? Bir zarari varmidir acaba ben balik tuketemiyorum gic yiyemem.
Birkucukkelebek eddaaa ben de balık yemiyorum o sebeple balık yağı kullanıyorum. Benim kullandığım efa1200 balık yağları içinde bana göre en iyisi, çok araştırmıştım.
AnnesiveKizii eddaaa dr. Tavsiyesi ile 13.haftadan beri Regenesis Max kullanıyorum gayet memnunum.Bulanti falan yapmadı hiç.
nimres Bende haftada bir balık yiyorum. Doktorum geçen hafta Omepa Dk2 verdi. Günde 2 kapsül kullanıyorum.Araştırmıştım hamilelikte Çok faydalı balık yağı kullanmak. ☺️