Beyza_nazz iko1454 korktuğum şey bebek hala dönmedi benim kafası hala yukarıda erken doğumdan korkuyorum çünkü direk sezeryana alırlar normal istiyorum
Beyza_nazz iko1454 Yalancı sancılardır denildi. Bende o yüzden rahat icim ama, normalmiş artık bu zamanlarda öyle dediler ama genede korkuyor insan
iko1454 Beyza_nazz evet korkuyor haklısınız. İnşallah zamanında doğar bebıslerımız hayırlısıyla. Bebegın pozısyonundan falan mı sezeryan? Güzelce doğsunlar da nasıl Doğum Şeklı olursa muhım degıl.
Beyza_nazz iko1454 evet bebeğin kafası yukarıda henüz dönmedi bakalım daha zaman var ama şuan için sezeryan dedi doktor
iko1454 Beyza_nazz Hayırlısı olsun ınsallah güzel dogumlarımıx olsun 🤲benım de kafası asagıda baya da baskı yapıyor bakalım ne olacak 🤔