Merhaba,
ilk üç ayı iştahsız geçirdim ve kilo verdim bu normaldi. Endişelenmedim. Ancak dördüncü ayın ilk haftası bitecek ve bende iştahta değil artma azalma var. Bu şekilde olan anne adayları var mı? Hiçbir şey yemesem yemem. Hayatım boyunca mutlu ya da mutsuz hep obur ve iştahlıydım. Şimdi bebek beslensin diye yemek yiyorum ama bana zulüm.