Merhaba sevgili anneler, benim protein kaçağın vardı fakat 200deger çıktığı için 6 ayda bir tahlil veriyordum 500ustune çıkmadığı için sorun yok takip edicez demişlerdi fakat bu süre içerisinde 2.cocuguma hamile kaldım ve şuanda protein kaçağı gebelik zehirlenmesi yapmaması ivin asprin kullanıyorum böyle bir süreç yaşayan oldumu acaba hiç bilgim yok ilk çocuğumda böyle bir durumum yoktu çünkü hamileyken degerler sahada artarmis 20.haftadan sonra daha riskli olurmuş bilginiz varmı korkuyorum 😔