Sinemcetin20 Simgedemirbas ne yazikki bu 3cu bebegm 32+5te doğdu bugn 11gun oldu kuvezde dhada gormedim hergun süt gidyo hastaneye
Simgedemirbas Sinemcetin20 Allah sağlık, şifa versin inşallah. Ne zaman çıkar diye bişey demiyorlar mı canım. Ama küvezde de iyi bakıyorlar üzülme Allah sabır versin bir an önce kavuştursun inşallah 🙏🏻🙏🏻
Sinemcetin20 Simgedemirbas amin insallh bisey demiyorlar bugn hastneyi aricam bakalim neticeler gorusebilirsem tlfnda icm rahtlicak sütler akıp duruyo
Simgedemirbas Sinemcetin20 sürünü sağıp dolaba koy canım buzlukta uzun süre kalabiliyor miniğin geldiğinde çıkarıp verirsin🤗
Sinemcetin20 Simgedemirbas dua edin neolur allh razı icn düzelsin çıksın mihra’m kafam çok dağıldı ne yaptgmi bilmez hale geldim neolur dua edin lutfen