Cemretuna rose90 hiç yaptirmanizi tavsiye etmiyorum çünkü benim yalancı sancım varken 36da kontrol yapıldı ve suyum geldi doğuma girdim 😔
nazeninhanim rose90 36 da yapsalar çatın uygun değilse randevu verirler 37nin son günlerine, sorun yaşamazsın doktorlar iyi kim bilebilir. Benim 36. Haftamda kanamam oldu,açıklık var mı diye baktı o arada çatı mıaynesi de aradn çıktı. Sorun yaşamadım
rose90 Cemretuna ciddimisiniz 😣 benim ilk doğumum olacak yaptırmazsam nasıl anlayacağım normal doğuma uygun olup olmadığımı
Simgedemirbas Sinemcetin20 canım yanlış anlama lütfen 35 haftalığım bende bugün çatı muayenesi oldum ve doktorum 36-37 de almamı gerekiyor dedi gelişiminde 1 hafta gerilik vardı ama sanırım bir haftadan fazla olmuş bu gidişimizde. Ciğer geliştirici iğne vuracak Perşembe günü. Pazartesi salı da yatışını yaparız dedi. 36. Haftada doğum yaptığında bebeğin kaç kiloydu ve küvez de kaldı mı kaldıysa kaç gün kaldı yardımcı olur musun düşünüyorum ama içinden çıkamıyorum. Biliyorum elbette küvezde de iyi bakıyorlar ama insan ister istemez düşünüyor. 🤗
duygu38 rose90 bilmiyorum ki kuzum kimi doktor 37 de yapıyor kimisi 38 doktordan doktora değişiyor bence ama diyebileceğim tek şey sıkma kendini
Monnarosaa 37+4 de oldum abartıldığı gibi birşey değil acı hiç hissetmedim. O gün sadece lekelenmem oldu
turansmom1 rose90 canim bende bugün oalcaktım 37+3deyim ama doktorum gerek kalmadi dedi bebeğim baş aşağı dönmemiş haftaya sezeryana alinacagım. Genelde 37de yapıyorlarmıs zaten🙂
rose90 turansmom1 bebekler son ana kadar dönebilir eğer normal istiyorsaniz biraz bekleyin bence bunun için genelde inşikak süreni okuyorlar hareketler falan da var
Sevgisena_54 rose90 benimde doktorum bu hafta yapacağını söyledi 37ye giriyorum bugün. Doktorumda 37. Haftadan sonra baktığını söyledi
Monnarosaa MomZrm muayene olduğum gün oldu sadece ertesi gün lekelenme bitti canım. Sadece o gece sümüksü bi yapıda geldi nişan mıydı onu çok merak ediyorum 🤭🤭 normalde zaten ağrılarım vardı ek bi ağrı yaşamadım canım
turansmom1 rose90 ben 20 ve 32.haftamdada olmustum erken dogum riskim olduğu icin ama hic bir ağrım sızım yada lekelenmem olmadı iki dakika bile sürmuyor zaten.
turansmom1 rose90 hıhı biliyorum canım dönüyor ama bizimki 32den sonra dönmeyi istemedi sanırim😂 bizde bekleyecektik normalde doktorumda bende normal dogum olsun istiyorduk 40a kadar bekleyelim eger olmazsa 40+1de sezeryana alalım demiştik ama yalancı sancılarım çok fazla oluyor ve sularım azalmaya başladiğı için bebegi daha fazla riske atmak istemedik malesef biraz daha beklersek ikimizde tehlikeye giriyorduk zaten🤷♀️
Zerrin3yanteri rose90 ben bugün yaptırdım. 38’de istedi doktorum. 37+5’tik bugün. Henüz açıklık yokmuş bir hafta sonra yine kontrolüm var.