Merve8494 22 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri vajinanın üst tarafında ağrı batma var neyden olabilir yürürken falanda açıyor acile gitsem mi
Diilekk19 Merve8494 24 haftalık oludugumda başladı aynı ağrılar doktora gittim kasılmalar başlamıştı magnezyum içtim iyi geldi
Albiina05 Bende de var ama ben daha 14 haftalığım ve bana doktorum normal dedi. Sizin haftanız ileri doktorunuza sormanız en doğrusu olur.
Merve8494 Albiina05 sıcak dus iyi gelir diye duşa girdim ağrı devam ederse gidicem artık sabahtan beri olması kafayı karıştırıyor
rose90 Merve8494 canım normal bişey bu tabi ki doktoruna sor ama benim o haftalarda başladı 37 oldum hala devam ediyor doktorum vücut kendini doğuma hazırlıyor normal dedi magnezyum değerim de gayet iyiydi. Hergun bir maden suyu ve muz yemeni tavsiye ederim.
ssnnmmm Canım benimde birkaç haftadır ara ara oluyor şuan 20.haftadayız bütün sordum doktoruma ağrı var baskı var diye magnezyum yazdı
Merve8494 ssnnmmm benim daha doktor kontrolume 2 hafta var magnezyum bi arkdaş daha yazdı ondan kaynaklı heralde kullanınca geçmiş
Turkerg Benim de vardi o zamanlar. Doktorum rahim buyudugu icin oluyor demisti. Rahmi tutan baglar kaslar geriliyormus. Gecmezse magnezyum takviyesi verdi. Gectigi icin kullanmadim.