Kızlar merhaba sürekli baş ağrısı yaşıyordum doktorum tansiyon takibi yapmamı istedi tansiyonum yükskti test yaptım idrarda protein kaçağı çıktı 5 gün hastanede yatıp gözetim altında oldum tansiyonlarım düzene girince hastaneden çıkarttı doktor çıkmadan önce yine tahlil verdim doktorum sürekli gözetim altında olacagımi söyledi çarşamba günü takrar gidicem ama bugün internetten tahlillerime baktım 3400 çıktı yüksek mi bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?