Bir süre küvez de kalır. Ayrıca 34 hafta güvenli hafta doktorum öyle dedi. 34 hafta da bebekler artık güvenli haftaya giriyor doğarsa Yaşar dedi. Evet küvezde bırakıp çıkmak zor ama karnında durup zarar görüp sana da zarar vermesinden eminim daha iyidir çok korkup kendini de bebeği de strese sokmana hiç gerek yok önemli olan sağlıkla olsun da