Bizde 36+5deyiz. Özellikle yürürken öyle bi baskı oluyo ki tuvalete yeni girip çıksam bile her an küçük tuvaletim gelicek korkusu oluyo sizde de var mı acaba 🤗 benim2. Gebeligim ama ilkinde hiç böyle olmamıştım 41.haftamda müdehale ile normal doğum olmuştu. Her gebelik bir olmuyomuş bunuda anlamış oldum😁