papatya35 Merhaba hanımlar 19 +3 haftalığım karnımın sol tarafında kasılma mı desem toplanma mı desem bilemiyorum ne olduğunu ağrı gibi bir his var normal mi acaba? Geçen haftada karnımın sağ tarafında olmuştu geçti ama merak ediyorum tecrübeli anneler yorumlarsa sevinirim
Bsnjsksnnnskm papatya35 beninde dünden beri şok tarafında var bebek büyüdüğünde dolayı oluyomuş herhalde geçmese hastaneye gidicem biraz daha bekliyim
papatya35 mrvears içim rahatladı ya normalmiş demekki biraz benim ki uzun zaten şimdiden başladılar demekki 😳🥰
mrvears papatya35 bebeğinizin cinsiyeti ne? Ben doktorumu aradım hatta korkuttu biraz beni ertesi gün gittim hemen ultrason sırasında yine oldu elini karnıma koydu bende taş gibi oluyor sandım dedi. Eğer sertleşip bi kaç gün öyle kalırsa sorun olur demişti
papatya35 mrvears yok benimse taş gibi olmuyor hafif bi ağrı gibi ,sol karnımda kasığıma kadar iniyor gibi
mrvears papatya35 ama bende ağrı olmuyor canım bazen sertleştiği yerde çok hafif acı oluyor sen bunu bi doktoruna danış bence. İnternette genelde erkek bebekler solda sertleşir diye bi yazı okumuştum o yüzden sordum . Rabbim inşallah sağlıkla kucağına almak nasip etsin kızını 🙏🏻
ADamla Bende de aynı durum var 18 haftalığız kısa süreli olursa sıkıntı değil demişti ama benim 2-3 gün sürdüğünden yeniden progestana başladık, kasılma oluyormuş. Uzun sürerse doktora görünmenizde fayda var.
papatya35 mrvears amin hepimiz sağ Salim alalım kucağımıza inşallah canım :) geçti çok şükür biraz zorladım dün sanırım temizlik yapınca ondan da olabilir aklıma sonradan geldi ,doktoruma da danışacağım inşallah