Merhaba kızlar. 38 haftaya girdim. En son kontrolde herhangi bir sancı açılma falan yoktu ama plesantanin durumuna bakarak doğumun yaklaştığını söyledi doktorum. Bir iki gündur çok hafif derecede adet sancısı gibi ağrılar oluyor. Sanırım yalancı sancı dedikleri şey böyle oluyor. Doğuma giden anneler bu sancıları ne kadar süre yaşadı? Yani sizce doğum ne kadar yaklaşmış olabilir 😁