Arkadslar Merhaba! Ben daha bugun hanıle oldugumu ögrendm henuz 5 haftalk cok yenıyız doktorum folık asit verdi folboil dıye kullanan varmı bı cok folık asıt var pıyasada ve benm kafam cok karstı bırısı 80 90 kenn benım aldgıım 17 lıra idi bi skntı yasarmıyım kullanan varmı bu folık asıtı