Mcakir Kızlar selam , 20+1 deyim şuan şehir dışındayım. 22. Haftada tetanozu vurdursam ( henüz ilk doz olacak ) geç kalmış olurmuyum? Sizler ne zaman yaptırdınız?
Huriyeolgn Mcakir 19. 20. Haftada yaptıranda var canım ama bana ebe 21. Haftada yapılacagını soyledı baglı bulundugun saglık ocagını arayıp bılgı alabılırsın benı aramamıslardı ben arayarak öğrendım
Mnlysra Mcakir 5.ayda ılk doz vuruluyor ama ben unuttugum için 6.ayda gittim yine vuruldum şuan 7.aydayım ve 2 gün önce 2.dozu da vuruldum. Şuanlık bi sıkıntı yok. Sende de sıkıntı cıkmaz canım
Tgcclskn Mcakir bugün 2. Doz aşımı oldum canım ilk dozu 21 . Haftamda olmuştum 17 Aralık’ta kısmetse 3. Doz aşim var sağlık ocağına gebeliğini bildirmen gerekiyor daha sonra onlar takip sağlıyorlar
Mcakir Huriyeolgn bağlı bulunduğun sağlık ocağı uzay boşluğunda yok olmuş durumda. Telefonları sürekli mesgul 🙁 o yüzen sizlere danışıyorum.
Sevda27 @Mcakir selam ben 22+1 haftalık hamileyim bugün oldum tetanoz aşısını ikici dozda 19 kasımda yapılacak bir ay sonra ben geçen hafta gitmiştim sağlık ocağına dezenfeksiyon nedeniyle kapalıyda anca bugün yaptırabildim geç değil yani olsa ebe söylerdi
Mcakir Tgcclskn teşekkür ederim🙏🏻 bildirdim ama benim şuan kayıtlı olduğum saglık ocağı hiç bişi takip etmiyor . Değiştiricem ilk iş dönünce.
Merve8494 Mcakir ne zamanlar yapılıyo bilmiyorum ama bana eve 18+6ken yaptı diğer dozu 23+4 te yaptırılan doktor kontrolünden sonra gidicem
Mcakir seymaabyk hakimim hepsine hepsini araştırdım fakat bazı aksilikler oldu 2. Kez değiştirmek için 3 ayı doldurmayı bekliyorum 5 kasımda dolacak. 😊