Bende 17 haftalık ikiz gebeyim. Sırtımın ağrısından gece uyuyamiuorum. Gece uykuları haram oldu. Saga sola dönmekten her tarafım ağrıyor. Normal şartlarda bu haftalar için gebeligin balayı deniliyor ama benim için hiç öyle değil. Bilmiyorum tek ben mi böyleyim yoksa benim gibi olan var mı?