yaztatili Merhaba kızlar. 35. Haftadayım. Doktor bebeğin başı aşağıda erken doğum olabilir dedi. Bir iki gündür ağrılarım var sancı mı bilmiyorum. Siz ne durumdasınız?
Zuhal14 yaztatili 35+6 henüz bi belirti yok pazartesi gittim en son dönme gibi bişey söz konusu değildi dönerse erken doğum olabilir öyle bi durum yok dedi ara ara aşağı baskı var sadece
Orange-sMom yaztatili 35+5 bebeğimin gelişimi haftasına göre geride kaldığı için 10 gün içinde zorunlu sezaryenle geleceğini öğrendim bugün. Kasımda olacaktı ama galiba Ekimin son günlerinde gelecek
yaseminyasemin yaztatili canım benimki 33. haftada aşağı döndü demişti 34 te geri yukarı dönmüş dedi şuan ne durumda bilmiyorum ama her an kafa yer değiştiriyor zaten çok hareketli dedi o yüzden belirsiz durumda
ErvaNare85 Bende 35+4 haftadayım. Geçen hafta perşembe kontrolüm vardı bebek dönmüş dedi ama nst yada usg de bir sıkıntı çıkmadı şükür. Bu perşembe tekrar kontrolüm var büyük ihtimal sezaryen günü verecek 🤗
MiniKaya yaztatili 34+4 teyiz ☺️ Perşembe kontrolüm var bakalım 30. Haftada doğum pozisyonunu almış demişti doktorum en son 32 de gittim kanala daha girmemiş demişti 1900g dı bakalım hayırlısıyla perşembe görücem oğlumu 😍
Mirmom MiniKaya net gormuyosun degılmı canım mesela bazı yerlerını gosterıyor bebegım artık yzuunu goremessınız demıstı benım doktorum bu haflarda yanı suan 34 üm
Essaismail yaztatili 34+2 deyim benimde akşamları özellikle çok fazla kasılmaların oluyir ama yatınca geçiyor bildiğim taş kesiliyor
Lamia65 yaztatili 37+3. Benimde ağrılarım oluyor. Bebeğim dönmüş.Kafası aşağıda. Bekliyoruz.Ama gelsin istiyorum.
babysevgi Bnde 34+4 üm 35 deyım 😬🌸 sancılarım oluyor . Kısa sureli gecıyor sonra ama artık böyle olucak herhlde 🥰 napalım. Bas asağı pozsyondaydı ama kanala girmemişti umarım makat dönmez
Orange-sMom ErvaNare85 gelişimi yetersiz olduğu için alınması gerekiyormuş. Tam olarak tıbbi açıklaması nedir bilmiyorum ama 2 doktor da aynı şeyi söyledi
aynur_dgn yaztatili 35+3 bnmde çarşamba kontrlm var zorluyor beni ağrılarım çok oluyo ya Rabbim sağ salim kucagmza almayı başlı etsin cnm
Zemzemtuzla Benmde aksine doğum pozisyonu almadı ağrılarm olmaya başladı nst de sancılarım çıktı..ne olacak hiç bilmiyorum ..ne olacak önümüzdeki süreçlerde diye endişe stres merak ve düşünce doluyum..!!
yaztatili Mirmom bebeğin başı aşağıda rahimde olunca öyle olabiliyormuş. İlk doğumum bende bilemiyorum 🤷🏻♀️
yaztatili Mirmom çikolata yediğim haftada göstermedi yemediğim haftada. Ya eli ya kolu net göstermiyor
MiniKaya Mirmom en son 32 de gitmiştim dediğim gibi canım ozmn yüzünü gördüm ama tabiki 22-23 lerde gördüğüm kadar net değildi cinsel organını göstermişti birde ☺️