Merhaba kızlar çalışan bir anneyim önceden bankadaydım çok fazla efor sarf etmiyordum ama şimdi başka bir iste başladım iki haftadır falan ve hergun ise gelebilmek için 1.5 saat otobüste yol çekiyorum ve yer bulamıyorum 5 ayligim karnim çok belirgin değil yer veren de malum olmuyor ben ise kimseye bebek bekliyorum deyip ricada bulunamıyorum.. çok dolu ve sarsıntılı bir yolculuk oluyor ve 20 dakika kadar da ofise yürüyorum.. bunun birde dönüşü var 😣 10 güne doktor kontrolüm var o zamana kadar sormak istiyorum benim yoğunluğum mühim değil ama bebeğime zarar veriyormuyumdur acaba ona birikim yapabilmek için çalışırken onu uzuyormuyumdur 😔 ??