Merhaba anneler anne adayları, 38. Haftadayım aşırı iştahım açıldı kendimi zor tutuyorum yememek için. Yani yine çok yiyorum ama yemekten 1 saat sonra hep açım. Geceleri açlıktan uyumak bile zor oluyor bu açlık krizlerinde bişey yemesem bebeğe zararı olur mu sizce gece kızartma makarna vs canım çekiyor hep gece uyumadan yeyince de moralim bozuluyor sonra çok yedim diye. Çünkü aşırı kilo almaya başladım. Bu krizleri nasıl önleyebilirim 😟😟