Xxz babysevgi benimde böyle. Doktor zayıf dedi mi yoksa gayet nornal mi ilerliyor dedi . Ben konuşamadım bir türlü ya Dr la.
babysevgi Xxz yok gayet iyi dedi . İyi ztn artık haftada 200 300 gr alıcak dedi . Endişelenmeyn bence
Xxz babysevgi aa o kadar alıyor muymuş. Sağlıklı bir kiloda oluşunda hayurlsiiyla inşallah. Az kaldı bizim doğuma da . 🤩😍
babysevgi Xxz evet evet cnm günlük 30 gr alıyolarmıs ortalama artık yedıklerimiz onlara kendimize değil😂
Mmmerve123 Melomel35 33. Haftamda 2200 gram 46 cm di canım. Şuan 35 im. Yarın gideceğim kontrole bakalım