17 haftalık hamileyim. Kızlar dün çok kötü bir gece geçirdim ailemle tartıştım 3 4 saat nabzım çok yüksekti. Gece uyuyamadım kötü rüyalar gördüm sürekli uyandım. Bugün içim rahat etmedi sağlık ocağına gittim .Ebe tansiyon baktı bi de el dopleri ile kalp atışına.şükür duyduk kalp atışını ama çok korkuyorum beni yine üzmelerinden. Bir şey olmuş mudur bebeğime? Bir de bu ebenin uyguladığı el doplerinin bir zararı var mıdır