Evimvebebegim vallahi ya yok linda yok lena lina lila yemin ederim kusasım geliyor hiç bir his uyandırmıyor da sırf farklı olacak diye ki bu devirde isim farklı koyan herkesin hepsi aynı tarza isimlerde bi anlamı derinliği yok ben almanlarda fransızlarda duymuyorum hiç özenti isimler kök isim her zaman iyidir