Merve1656 Merhaba arkadaşlar, 35+2yiz arada gözlerim bulanık görüyor, basım zonkluyor herşeyi iki tane görüyorum sanki çok kötü oluyorum tansiyonumu ölçüyorm normal çıkıyor anlamadım ben ya sizde de olan var mı bu duurm ya 😣
MiniKaya Merve1656 genelde tansiyon yüksekliği böyle yapar diye biliyorm canım ne kadardır böylesin bence bir hastaneye git gözük
Merve1656 MiniKaya son 2 3 haftadır arada oluyor bu durum , Tansiyonumu ölçüyorm normal çıkıyor bende anlamadım ya😒
demet1e Geçen bi yerde okumuştum görmede bulanıklık vs varsa doktora görünün ciddi olabilrde olmayabilir de diyordu . Bi doktorunuzla iletişim kurmanız daha sağlıklı olur .
Merve1656 demet1e çok teşekkür ederim bilgilendirdiginz icin, yarın kontrolüm var soriyim bakalım ne dicek ☺️💕
Eeezgi Normalde gözleriniz bozuk muydu? Bende miyop astigmat var doktorum bu süreçte göz numaran büyüyebilir, doğumdan sonra normale dönüyor demişti. O da baş ağrısı yapabilir
Merve1656 Eeezgi evet uzağı göremiyorum bende numaram çok büyük değildi aslında bilmiyorum ondan mı kaynaklanrki , doktoruma sorucam yarın teşekkür ederim ☺️