Ozoooo kızılcık kompostosu iç mutlaka benim öyle geçti, ayrıca hiç korkma çok ileri değilse bişey olmaz Allahın izniyle iki kere antibiyotik kullandım iki kere toz ilaç kullandım en son urolojiye gittim normal değerlerinin böyle olması dedi canım bol su iç