EsmanurTrlBykl 27+2 haftalık hamileyim odasını bitirdim kıyafetler de tamam sayıdır azıcık eksikleri var onları alıcam bu hafta sonu 30. Haftam da kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip yerleştirmeyi düşünüyorum sonra odasına süsler var kendim için alışveriş çıkıcam hastane çantasını hazırlıcam 32-33 gibi sonra da hastane süslerini yapmayı düşünüyorum umarım böyle gider ve yetişir 😊