ozgetunak Yarın yatisim olacak sabah 6 da suni sanci ile baslayacagiz hepinizin duasını bekliyorum tesekkur ederim 🙏🍀🎈👼
G_Gizem ozgetunak merhaba bebeğinizde yumurtalık kıstı ile ilgili olan postunuza denk geldim benimde bebeğim kız başıma böyle birsey geldi sanırım siz doğum yapmışsınız herhangi bi sorun yaşadınız mı bilgi verirseniz çok sevinirim.