Kuzucuk123 Kuzular merhaba benim size bi sorum olcaktı 20 gün önce sezeryanla doğum yaptım bugün dikiş yerimden bi ip çıkmış altında da düğümcük var yara yetinde akıntı kan ağrı sızı yok bu durumu yaşayan var mı
Hira_meyren Kuzucuk123 esnetik dikiş mi oldun ki acaba ben ilk dogumumda onu girmustum doktoruma soledim esnetik dikiş kenarlarından alıcam.dedi diğerleri hep yapıştırma idi
Kuzucuk123 Valla hiç bilmiyorum kuzum yapıştırma dediler benim doktor da biraz pimpirikli arayıp da sormak istemiyorum çağırır diye acaba ip kendiliğinden kurumaz mı
Kuzucuk123 Askyavrularm hiç bişey söylemedi canım bende kendi kendine düşmesini bekliyodum sadece 1ay sonra kontrole gel dedi