Kızlar bugün çalıştığım kurumun idaresi ile görüştüm pandemi iznin bitince 32.haftada direk doğum öncesi iznin devreye girdiğini söyledi şuan pandemiden dolayı mı böyle normalde doğum sonrasına aktarılıyor diye biliyorum ama ben bi de bu doğum parası için prosedür nedir nasıl işliyor bilgilendirirmisiniz ?