busratunk5 Gebeliğim ilkinde 17. Hafta da hissetmiştim şu an 15+3 gene aynı mı olacak ilkle… Erken hisseden var mı 2. Gebeliğinde?
Bernanisa busratunk5 ben erken hissettim doktorum da onaylamıştı 15. Hafta da şuan 18. Haftadayım daha net hissediyorum
morpella busratunk5 ben ilk gebeliğimde 17. haftada hissetmiştim şimdi ise 18 e girmek üzereyim sanki hissediyor gibiyim pıt pıt vuruyor sabahleyin
Mrymm17 busratunk5 ilkini 24 haftadan sonra hissetmiştim ama ikincisini 14 haftalıkken hissetmeye başladım şuan 18 haftalığız