Edizinannesii arada içtiğin için canın çekiyor tamamen bıraksan zorlanmazdın bu kadar bence bırakmayı dene arada içmektense hiç içme verdiğin paraya da yazık naçizane tavsiyem bende bıraktım arada içmeyi yapamazdım ben aklım hep sigara da olurdu o yüzden tamamen bıraktım