Tomwaits Ben bir şeyi merak ediyorum, hamile iken sigara içen anne adayları bebekleri doğduğu zaman da yanında içecek mi? Yani mesela şey tribi vardır ya çocukların yanında kimse sigara içmek istemez, dumanı gelmesin vs diye. Peki içimizdeki cana neden bu zehirli dumanı solutuyoruz? Farkı ne doğunca yanında içmemekle.
Yargılamak amaçlı sormuyorum hakkaten mantığını anlamıyorum. Ve ikinci merak ettiğim şey de, sigara içen bir anne adayının eşi ne tepki veriyor?
Ben çocuk düşünmeye başladığım 5 6 ayda sigarayı azalttım ve bıraktım. Hormonlarıma baktırdım, diş tedavisi oldum, başka rahatsızlıklarım vardı mr a girmem gerekiyordu onları hallettim. Vitaminlere başladım. Vücudumu, psikolojimi bebek düşüncesine hazır hale getirdim. Biraz irade meselesi.
Lütfen içinizdeki bebeğe bunu yapmayın. 15 yaşından beri sigara içen gün de 2 paketi bazen içen bebek olduğunu öğrenince bıraktı. 1 ay ilaç içti ve sonrasında bıraktı 3 aydır ağzına sürmüyor sigarayı. Lütfen bebeğinize her yönü ile hazırlık yapın. Allah korusun bir sağlık sorunu olur, vicdan azabı çekersiniz sigara içtiğiniz için.