Uzun bi sürecin çok şükür sonuna geldik en başından beri çok rahat bi hamilelik geçirdim ne mide bulantısı ne baş ağrısı hiç bişey. 34. Haftada bebek hareketsizleşti doktora gittik sancım ve iki cm açıklık çıktı . Ciğer geliştirici , sancı kesici vs verdiler ama bu süreçte ben sancı vs tabi yine hissetmiyorum. 36. Haftada ilaçlarımı kestim ve her an doğum olabilir dendi.Tabi bu aralarda bebeğin hareketleri yine azaldı ben her doktora gittiğimde açıklıgın artıyordu ama yine bende bi his yok .37+1 de kontrol için doktora gittiğimizde açıklıgım 4 cm olmuş doğuma aldılar sancılarımı sancılarımı hissetmedim , buraya kadar herşey oyun gibiydi ama suniyi verdikten sonra Sancıncın ne olduğunu anladım toplamda yarım saat sancı çektim ama baya acılı bi süreçti en sonunda çatala aldılar ve elhamdulillah kızıma kavuştum . Çıkana kadar çok zor ama çıktıgı an o kadar rahatlıyorki insan anlatamam. En son dikişleri atarken beni bayıltın dedim çünkü ıkınmayı pek beceremedim ama çok şükür şimdi ikimizde turp gibiyiz. Bu arada doğumumu Esenler Medipolde oldum doktorum Nur Cansu Yılmazdı o kadar memnun kaldım o kadar memnun kaldım ki anlatamam anne şefkatiyle yaklaştılar bana doktorundan ebesinden asistanına kadar herkesten Allah razı olsun eğer imkanınız varsa kesinlikle buraya gelin benden bu kadar herkese hayırlı sağlıklı doğumlar bu arada normal doğumdan korkmayın doğurunca pek bişey hatırlamıyorsunuz çünkü ❤️