hayalim13 Merhaba hanımlar ben bu çarşamba test yaptım ve çift çizgi çıktı kan verdim 3 haftalık hamile olduğumu söylediler bir ağrım kanamam yok sizce kaçincı haftada doktora gitmeliyim ilk gebeliğim
Gigy hayalim13 keseyi 4.5 haftalarda görüyorlar, sonra kalp atışı için çağırıyor doktor zaten ,3 hafta çok yeni ben de sizin gibi öğrendim beklemiştim 5 .haftada gittim direk keseyi gördük
Eeliff_ hayalim13 canım çok heyecan oluyor başlarda bekleyemeyebilirsin ama bence acele etme bi dört buçuk haftaya gel sonrasında gidersin zaten 5haftalıkken gidersen eğer 10 gün sonraya kontrol veriyor o zaman kalp atışınıda bebekini de görebilirsin hayırlı olsun
hayalim13 Eeliff_ bende birazda onun için beklemek istiyorum şimdi gidersem 2 hafta sonra ya atıcak tekrar gitmemde tekrar ücret vermem gerekecek
Eeliff_ hayalim13 aynen öyle yani bence mantıklı olan ama yine de sen bilirsin heyecanla acele etme derimm❤️
Birmelekannesi17 hayalim13 hemen git folikasit baslamalisin. Ben 5 haftada kese gördüm 7 hafta gibi kalp atışını duyarsın hayırlı olsun 🥰
hayalim13 Birmelekannesi17 folik asit kullanıyprdum zaten canım yeni bitti o yüzden biraz bekliyim dedim en azından 4 haftayı geçsin
Nuray23 4 haftayi gecince git bence keseyi gorursun daha sonra doktor kalp atisini dinlemek icin sana tarih verir zaten😊
MiasMom hayalim13 hemen git ki folik asit e baslasinlar canım ben öğrendiğimde 7 haftalıktim kalp atışını keseyi bebeği hep gördüm onlar senin için biraz erken ama folik asit hemen baslamalisin😇
Bilge1234 hayalim13 ben 4 haftalıkken keseyi gördük 2 hafta sonra doktor çagırdı kalp atışı için rahatsızlandığım için 5.haftamdaa gittim Allaha çok şükür kalp atışını duyduk 🤲🤲❤️
-Kbra8- hayalim13 hayırlı olsun canım. Bende 4 haftalıkken öğrendim direk aynı gün hastaneye gittim 😊 Allah korusun dış gebelik falan olabiliyor. Anneyi zehirleyebiliyor. Gittiğimde kese göründü hemen folik asite başladım 6.haftamda kalp atışını duydum. Bence gitmelisin.