Esraaelisa1 bazen hic bi belirti olmadan sirf merakten erken yapanlara bende karsiyim durduk yere streslendiriyolar kendilerini. Ama sadece adet gecikmesiyle olmuyor. Ben adetim gelmeden baska belirtilerim oldu yaptim ve hamile oldugumu ogrendim. 5 gun oncesinden ogrendim . 8 gun oncesinde yapsam yine cikardi benim de buyuk ihtimalle betam yuksek cikti ve ikinci cizgimde cok net cikmisti.