Brcklc bir tane doktor var zaten perinatoloji bölümünde adına hiç bakmadım o gün dediler ama 6 hafta geçti üstünden hatırlamıyorum. İkili de Randevu alırken ilk kadın doğuma gidip kaç haftalık olduguna bakıyorlar ona göre perinatolojide gün veriyorlar detaylı içinde aynısıdır diye düşünüyorum . Bn pazartesi için kadın doğumdan randevu aldım bakalım ne olcak