Annelerim merhabalar.
benim küçük yaşlardan beri böyle bir rahatsızlığım var. Her şeyi kafaya takıyorum ve günlerce ağlıyorum işe gidemiyorum yataktan çıkamıyorum.
yemek dahi yiyemiyoruö anında hayatım cenaze varmış gibi duruyor. Durmadan gözümden yaşlar akıyor. İnsanlar takma takma diyor o kadar. Eşimi evimi de ihmal ediyorum işimi karnımdaki bebeğimi de. Lütfen dua olur kitap olur söz olur önerisi olan yazsın. Hayati bir durum oldu. Bir gün kanser olcam üzüntüden diye düşünmeye başladım