Bu sabah çok fena adet ağrısı gibi sancılarla uyandım ve geçmiyordu hastaneye gittim nst’den sancılarıma baktılar50-60 ı buluyordu ama doktor açılman yok hala kapalı dedi bu durumu yaşayan varmı normal mi? Yatışımı yapmak istediler serumla sancılarımı durdurmak için ama ben kabul etmedim, Böyle olduktan sonra ne zaman doğum olur acaba