KbraAkyol Kızlar günde 5-6 öğün yemek yiyen ben son iki gündür iki lokma ile doyuyorum aranızda yaşayan varmı bu durumu ? İştahım bıçak gibi kesildi resmen
Snm2020 KbraAkyol aynı durumdaym şuan 37+3 üm 36.haftada başladı iştahsızlık… kii deli gbi yerdim saat başı ağzım boş durmuyordu içim kıyılıyordu şimdi 4 -5 saat aç kalıyorum normalim
Seyma-Liva KbraAkyol valla bende de aynı durum cnm 37 ye girdiğimden beri misemde hafif bulantı gibi bide iştahsızlık oldu keyifle yiyemez oldum hiç yemesem aklıma gelmez ama doktorum doğum yaklaşınca kilo alımı durur hatta 1-2 kilo verilebilir dedi. Bende tamam dedim yine yemeye çalışıyorum zorluyorum kendmi KbraAkyol
theAna Evet ben de böyleyim. Bugün kontrolüm vardı kilom bile değişmemiş doğum yaklaşıyor ondan mı acaba
Ece-Yesil Bende de durumlar aynı hiç iştahım yok zorla yiyorum yemek yemeyi seven biriyim ama bu hafta pek canım istemiyor perşembe kontrolüm var doktora sorucam
Sukran_ygnc 36+6 haftadayım mide bulantılarım tekrar başladı ama iştahım daha cok arttı benim özellikle geceleri çok yiyesim geliyor