ozlemmyy es-es1 teşekkür ederim gerçekte çok daha güzel ben iyi çekemedim☺️ Rokokoevi sayfasında yaptırdım canım orda detaylı görsellerden de bakabilirsin
fatosd84 beyzanur_guclu18 güvenilir tabi ki biz memnun kaldık şahsen kapıda ödemesi de var kaliteli valla tavsiye ederim
Gd1992 SERNUR [url=https://hizliresim.com/xuQNjW][img]https://i.hizliresim.com/xuQNjW.jpg[/img][/url] ben kalıtesıne bayıldım işlemesi cok hosuma gtti
Yenibebekyeniheyecan SERNUR aysenatasarim instagramda kizimada orada yaptırmıştım oğlumada orada yaptırdım çok güzel el işleri var tavsiye ederim
Yenibebekyeniheyecan NeslihannK Allahın izni ile bnm oglumunda ismi Eyüp Aybars Baybarsda çok güzelmiş
NeslihannK Yenibebekyeniheyecan Aybars benimde çok hoşuma gidiyo adıyla büyüsün Inşallah 🙏 4 sene önceden belliydi bizim 2. Oğlumuzun ismi 🤭🥰
elisas-mom SERNUR ben 10 parça olarak isimli yaptırdım cok güzel kaliteside 200 TL fiyatı esilaaaksesuar İnstagram sayfasında bakabilirsiniz 🌺