Iremm__2 Imfromlastnight Doğum parasını sadece çalışan anneler mi alabiliyor bunun için nereye basvurabiliyoruz
likapaa53 Arkadaşlar doğum parası dediğiniz doğum izni nedeniyle yatan toplu maaşımız mı? bende şubatta doğum yapıcam bilgi verir misiniz kamu dışı hemşireyim🤗
Deryotti Evlatkokusu3421 bende öğretmenim benim bildiğim ve araştırdığım kadarıyla bizler sadece süt parası alıyoruz,sgk ya bağlı olanlar doğum parası olarak iyi bir ücret alıyorlar,bizimki 300-400 tl gibi;(