Canım ben özelde yaptırdım doktorum eger sıkıntı varsa 1 hafta sonra ararız gelirsiniz demişti aramadı beni. Normalde ayda 1ay sonra kontrole gel demişti ben dayanamdım bu gün kontrole gittim 20gün geçti daha cinsiyet için erken gittim 😊doktorum çok iyi çok anlayışlı ben sordum 2 li testim sonucu ne oldu diye o da sorun yok merak etme olsaydı arardım dedi evham yapma dedi, 🥰 çok şükür bir sey cıkmadı bu günde 4 lü testim için kan verdim içini rahat tut ama doktorun ne derse dikkat et dua et bol bol 🥰🥰