ikicocukannesii Kızlar aventin ikili biberonunu alcam ama cam mı plastik mi karar weremedim camda biraz ağır oluyo malum sizler nasıl aldınız illa cam olması şart mı kullananlar memnun mu
Serifeisitmir ikicocukannesii canım büyüyene kadar cam aldım daha sağlıklı ilerleyen zamanlar içinde hareketlilik durumuna göre cam yada plastik karar vericem
Mlk84 Ben ilk doğumda süt sağma makinesi yanında çıkan setini kullandım plastikti hiç sorun yaşamadım çok kaliteliydi. Cam hiç kullanmadım sağlıklı tabiki ama tehlikeli olabilir diye endişe ediyorum yine avent plastik alacağım.
asiltosumm35 ikicocukannesii canim ben plastik aldim 4lu set. 2 li de cam aldim su falan vermek icin ama plastigi makbul diyor herkes ben cami oyle kendimi garantiye almak icin aldim
Matmazella ikicocukannesii ben ilk etapta cam olanını aldım uzun süre kullandım kızım biraz büyüdü kırıldı tekrar aldım tekrar kırıldı tekrar aldım🤭 tabi babası bi süre sonra yıldı biberon almaktan 🤷🏼♀️ Gidip plastik olanını almış aventin şimdi tekrar hamileyim çok memnunum bu defa da kullanmayı düşünüyorum ilk etapta camla başlarım yine
pptya01 Biberon aldım ama boşuna oldu hiç kullanmadım. Cam tavsiye etmiyo genelde kullananlar ağır olduğu için gece falan verirsiniz çocuğun üstüne düşer falan. Zaten onların plastiği de sağlıklı